Tuesday 7 August 2018

Roseberry Cleansing Milk berfungsi sebagai 'double cleansing' untuk menghilangkan kotoran degil dan sisa solekan pada wajah




Pernahkah anda rasa 'sayang' apabila ingin menanggalkan solekan setelah berhempas pulas mencantikkan wajah untuk kelihatan  cantik persis artis Bollywood? Hollywood? Korea? Tambahan pula apabila tempahan solekan dikenakan bayaran yang agak mahal untuk jurukecantikan khas pada hari yang berbahagia.

Sungguh perit untuk ditanggalkan apabila mengenakan solekan yang sedikit tebal. Usah risau, Kak Seri selesaikan masalah yang sering mengganggu wanita di luar sana.

Anda kerap mencuci muka dengan sabun/ pembersih wajah (cleanser) tetapi masih tidak bersih? Haa, ini tandanya anda perlu menambahkan satu langkah sebelum mencuci muka. Apa tu? Roseberry Cleansing Milk!

Untuk anda yang mengenakan solekan setiap hari, amat penting sekali untuk menghilangkan solekan menggunakan 'cleansing milk' sebelum mencuci muka dengan sabun/pembersih wajah. Anda tidak boleh mengharapkan sabun/pembersih wajah semata-mata untuk membersihkan secara menyeluruh. Fungsi 'cleansing milk' tidak menjadikan kulit kering kerana ia mengandungi bahan pelembap semulajadi.

Roseberry Cleansing Milk merupakan susu pembersih wajah yang lembut, tidak mengandungi bahan pewarna dan tiada pewangi tambahan. Namun ia didatangi bauan segar pelbagai buah-buahan beri. Fungsinya adalah untuk membersihkan kulit wajah dari kotoran dan sisa solekan anda dengan berkesan, sehingga kulit terlihat bersih secara mendalam & tampak cerah.

Cara pemakaiannya : sapukan 'cleansing milk' ke seluruh wajah & leher sambil gosokkan secara perlahan, kemudian lapkan dengan kapas. Tips untuk mencegah kulit kendur, tarikan kapas menghala ke atas.





Untuk cucian wajah lebih sempurna dengan menggunakan Sabun Kek Roseberry, jangan lupa gunakan 'Roseberry Cleansing Milk' sebelum 'cleanser' ya ๐Ÿ˜‰


Kak Seri semestinya jatuh chenta dengan kandungan produk natural. Anda berminat untuk mencubanya? Let's booking for the next slot ๐Ÿค—

๐ŸŒฟ FEEL NATURAL, BE NATURAL ๐ŸŒฟ

Sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut, boleh WhatsApp ke >> 019-6555 764

Dan sekiranya anda BERMINAT mencari 'MOBILE SPA' atau SPA BERGERAK ke rumah sekitar berdekatan Kuala Lumpur - Ampang - Ulu Kelang untuk rawatan muka berasaskan PRODUK 'BERRIES', boleh hubungi Kak Seri untuk temujanji.

RAWATAN MAMPU MILIK 'Deep Cleansing Facial' HANYA RM35 SAHAJA!!!

DEEP CLEANSING FACIAL (RM35 | 3 STEPS | 15 MINS)

1) Remove Makeup - Menanggalkan kesan solekan 'degil' dan membersihkan kulit wajah

2) Skrub Wajah (Exfoliation) - Menanggalkan sel kulit mati dengan mudah tanpa merosakkan kulit untuk penyerapan nutrisi yang lebih baik

3) Pembersih Wajah (Cleansing Soap) - Membersihkan pori-pori tersumbat dan kotoran pada kulit

* Using Roseberry Cleansing Milk & Cake Soap with Galvanic Machine

☎ Jom buat temujanji sekarang di AuraEira Mobile Spa ke >>> 019-6555 764

⚠️ SILA BUAT TEMUJANJI AWAL

Maklumat lanjut, boleh juga lawati ;

๐ŸŒ Blogger : IniRezekiAku@blogspot.com
๐ŸŒ Instagram : @Muslimah_BeautyHealth
๐ŸŒ Instagram : @Muslimah_MobileSpa.KL
๐ŸŒ Facebook Page : Muslimah Mobile Spa KL - Ampang - Ulu Kelang

Semoga dilimpahi REZEKI yang barakah.
*ุขู…ِูŠّู†ْ..ุขู…ِูŠّู†ْ.. ูŠَุง ุฑَุจَّ ุงู„ْุนَุงู„َู…ِูŠْู†*

Sumber :
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1992841280746085&id=100000606968386

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...