Monday 23 July 2018

Apa kata testimoni peminat tegar Sabun Kek Roseberry








Kak Seri sebolehnya akan cuba elakkan aset-aset yang ada untuk dipamerkan di khalayak umum. Namun Kak Seri terpaksa #KongsiRezeki kepada si #Syantik 'Natural Beauty Lovers' tentang Sabun Kek Roseberry yang begitu EKSKLUSIF untuk dimiliki.

Kalau dulu, Kak Seri hanya percaya pada 'cleanser' yang hanya dijual di farmasi serta pasaraya sahaja. Maklumla, cerewet bab penjagaan kulit muka. Tak cantik segera 'puteh mulus meletop' tidak mengapa yang penting 'biar lambat asalkan selamat'.

Sekarang, semenjak terjebak dengan sabun hasil kreativiti buatan tangan yang memukau pandangan diadun pula dengan penuh kasih sayang, Kak Seri beranikan diri untuk mencubanya.

Alhamdulillah, setelah sebulan penggunaan sabun Kek Roseberry Kak Seri sangat berpuas hati. Memang 'recommended' bak kata omputih. Tengoklah separuh  dari potongan sabun dah mula mengecil.

Apa yang membuatkan Kak Seri jatuh chenta pada sabun beliau hasilkan adalah ia menjadikan kulit muka semakin lembut serta nampak bersih & segar seperti menggunakan 'deep cleansing'. Walaupun kerap mencuci muka dalam sehari, kulit muka Kak Seri tidak menunjukkan sifat kekeringan dan tiada kesan minyak berlebihan. Malahan ia juga lebih kepada membaikpulih tekstur kulit wajah secara semulajadi, nampak lebih berseri & selamat dari bahan-bahan terlarang. 

Bahan dalam sabun kek ni banyak bahan premium yang dimasukkan. Antaranya Raspberry Seed Oil, Avocado Oil, dan Argan Oil yang berfungsi untuk melembutkan kulit tanpa merengsakan kulit. 

Selain itu, campuran dengan 4 bahan 'killer' yang Certified Organic: Strawberry Extract, Cranberry Extract, Blueberry Extract dan Bee Pollen.

Ditambah pula dengan 'Original Essential Oil' yang begitu mewah sekali antaranya EO Rose Geranium (untuk putih kan kulit), dan EO Strawberry (Awet Muda).

Jadi, 'first impression' peminat tegar mengatakan tertarik pada bauan semerbak poutporri 'TEDDY LOVE' tu & terasa nak makannn jea. Haa... jangan kata Kak Seri tak payung tau. Kak Seri juga menggunakan Sabun Kek nie pada 'client' dalam rawatan muka supaya mereka juga merasai apa yang Kak Seri gunakan selama ini 😘

Harga seketul sabun Kek Roseberry adalah berharga RM55 (130g) yang mampu dimiliki kerana tempoh jangkamasa penggunaannya lebih kurang 4 bulan. Jimat ke Jimat?

🌿 FEEL NATURAL, BE NATURAL 🌿

Sekiranya anda BERMINAT mencari 'MOBILE SPA' atau SPA BERGERAK ke rumah sekitar berdekatan Kuala Lumpur - Ampang - Ulu Kelang, boleh hubungi Kak Seri untuk temujanji.

☎ Jom buat temujanji sekarang di AuraEira Mobile Spa ke >>> 019-6555 764

Atau WhatsApp terus melalui PAUTAN di bawah ;
📲 www.wasap.my/60196555764/MobileSpa
📲 www.wasap.my/60196555764/MobileSpa
📲 www.wasap.my/60196555764/MobileSpa

⚠️ SILA BUAT TEMUJANJI AWAL

Terima kasih juga di atas sokongan 'LIKE & FOLLOW' ;

🌐 Instagram : @AuraEira_MobileSpa.KL

🌐 Blogger Page : IniRezekiAku@blogspot.com

🌐 Facebook Page : Muslimah Mobile Spa KL - Ampang - Ulu Kelang

Semoga dilimpahi rezeki oleh-Nya. Ameen...

Sumber :
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1966971986666348&id=100000606968386

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...